UTWORY

Catalogue list by genre

3 Songs

for self-accompanied singer
(2021) – ca 15’

zamówienie Festiwalu Eclat w Stuttgardzie

(więcej…)

Flash

na perkusję i zespół instrumentalny
(2021) – ca 20’

zamówienie Koussevitzky Music Foundation in the Library of Congress

(więcej…)

Pamięć z brązu

na carillon
(2021) – 16’
zamówienie Muzeum Gdańska i Miasta Gdańska

Unisono III

na głos, wiolonczelę i komputer
(2020) – 6’
zamówienie Inbal Segev
as part of the 20 for 2020 Recording Project

Triptyque

na zespół instrumentalny
(2020) – 19’

PWM 2020
zamówienie Radio France i Ensemble InterContemporain

(więcej…)

mono-drum

for solo Bass Drum
(2020) – ca 7-8’
zamówienie Ensemble InterContemporain i Théâtre du Châtelet

(więcej…)

Friction

na trąbkę, puzon i tubę
(2020) – 9’
PWM 2020
zamówienie Linea Ensemble

(więcej…)

piano piano but not pianissimo

na fortepian(y) solo
(2019) – 10’

(więcej…)

3×3

na zespół instrumentalny
(2019) – 20’

PWM 2019
zamówienie 2e2m Ensemble

(więcej…)

Chamber Piano Concerto


na fortepian(y) i zespół instrumentalny
(2018) – ca 13’
PWM 2018
zamówienie Südwestrundfunk

(więcej…)

Fireworks


na wielką orkiestrę symfoniczną
(2018) – 8’
PWM 2018
zamówienie Instytutu Adama Mickiewicza
 

(więcej…)

Cleopatra’s Songs


na głos i zespół instrumentalny
do słów Williama Shakespeare’a
(2017) – 30’
PWM 2018
utwór skomponowany w ramach nagrody Erste Bank Kompositionspreis 2018 

(więcej…)

Mother Lode I-III


cykl utworów kameralnych
(2017) – ca 21′

zamówienie Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia

Bildbeschreibung


forma operowa
na dwa głosy, zespół instrumentalny i elektronikę
do tekstu Heinera Müllera
(2016) – ca 100′

PWM 2018
zamówienie Klangforum Wien i Instytutu Adama Mickiewicza

(więcej…)

In the Shade of an Unshed Tear


na orkiestrę
(2016) – 15′

PWM 2016
zamówienie Seattle Symphony

Double Battery

na zespół instrumentalny
opcjonalnie: z poszerzoną przestrzenią dźwiękową
(2016) – ca 20′
zamówienie Ensemble InterContemporain

The Alphabet of the Ars Brevis

na dwa głosy męskie
(2016) – ca 4′
zamówienie Musikprotokoll

Chapter 13


na sopran i zespół instrumentalny
do słów Antoine de Saint-Exupéry
(2015) – 9’
zamówienie Los Angeles Philharmonic

(więcej…)

Madrigals

na pięć głosów
(2015) – 10’
zamówienie Westdeutschen Rundfunks 
dla Neue Vocalsolisten

(więcej…)

Violin Concerto

na skrzypce i orkiestrę kameralną
(2014) – 13’
zamówienie Kolekcje kompozytorskie Instytutu Muzyki i Tańca

Where to


na zespół instrumentalny
(2014) – 20’
zamówienie TenFourteen LLC, an arm of the Jebediah Foundation
dla San Francisco Contemporary Music Players

Cadenza

na skrzypce solo
(2013/2014) – ca 5’30”

IN

na wielką orkiestrę symfoniczną
(2013) – 12’30
zamówienie Hannoversche Gesellschaft für Neue Musik
dla Staatsoper Hannover

Lullaby

na chór mieszany
do słów Williama Shakespeare’a
(2013) – 7’30
zamówienie Wratislavia Cantans Festival

Pomiędzy odpływem myśli a przypływem snu

na głos, fortepian i orkiestrę smyczkową
do poezji Tadeusza Dąbrowskiego
(2013) – 14’30
zamówienie Kolekcje kompozytorskie Instytutu Muzyki i Tańca

Percussion Store


na zespół perkusyjny i orkiestrę symfoniczną
(2012) – ca 15’
zamówienie Filharmonii im.Karola Szymanowskiego w Krakowie

(więcej…)

What is the word

na głos i zespół instrumentalny
do słów Samuela Becketta
(2012) – ca 10’
zamówienie Klangforum Wien

Wounded Angel

na podwójną trąbkę
(2009/2012) – ca 8’

Labirynt

na głos i zespół instrumentalny
do słów Wisławy Szymborskiej
(2011) – ca 10’
zamówienie Instytutu Polskiego w Tel Awiwie

Odcienie lodu

na klarnet, wiolonczelę i elektronikę
(2011) – ca 9’
zamówienie London Sinfonietta

Ulicami ludzkiego miasta

na zespół instrumentalny
(2011) – 16’
zamówienie Deutschlandfunk
dla Festiwalu Warszawska Jesień

Aforyzmy na Miłosza

na sopran i zespół instrumentalny
do słów Czesława Miłosza
(2011) – 20’
zamówienie Festiwalu Sacrum Profanum

Suite

for percussion trio
(2011) – 14’

Oresteja


dramatopera na solistów, aktorów, chór, perkusje i elektronikę
(2011) – ca 80’
zamówienie Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie

Not I

na głos, zespół instrumentalny i elektronikę
do słów Samuela Becketta
(2010) – ca 21′

III Symfonia

na podwójną trąbkę i orkiestrę symfoniczną
(2009) – ca 25′
stypendium Rockefeller Foundation

Between

opera/balet
na głos, elektronikę i tancerzy
(2008) – 51′

nad Pieśniami

na sopran, wiolonczelę, chór i orkiestrę
(2007) – ca 40′
zamówienie Miasta Wrocławia
dla Festiwalu Wratislavia Cantans

Cascando

na głos, flet, klarnet, skrzypce i wiolonczelę
do słów Samuela Becketta
(2007) – ca 15′
zamówienie Seattle Chamber Players

Obciążenie dopuszczalne

na perkusję i komputer
(2006) – 14′

Kwartet smyczkowy nr 1

na cztery wiolonczele i komputer
(2006) – ca 12’
zamówienie Ultraschall Festival w Berlinie

II Symfonia

dla 77 wykonawców
(2005) – ca 14’
zamówienie Deutsche Welle

Concerto grosso

na flety proste, skrzypce barokowe, klawesyn i chór
do słów Mirona Białoszewskiego
(2004) – ca 18’

Opowiadania

na głos i fortepian preparowany
do słów Nataszy Goerke
(2004) – ca 16′

Unisono II

na głos, akordeon i komputer
(2003) – 9′

Unisono I

na głos, perkusję i komputer
(2003) – 6’

Nelumbo

na cztery marimby
(2003) – 8’

I Symfonia

na orkiestrę
(2002) – 15’

Lentille

na orkiestrę smyczkową, głos i akordeon
(2001) – 13’
zamówienie Festiwalu Warszawska Jesień
i Ernst von Siemens Musikstiftung

Re-Cycle

dla pięciu perkusistów
(2001) – 16’

Trivellazione a percussione

na perkusję solo
(2000) – ca 8’

Parlando

na głos i komputer
(2000) – ca 8’

Zdjęcia z albumu

na marimbę i kwartet smyczkowy
(2000) – ca 17’

(więcej…)

Ragnatela

na fagot i orkiestrę smyczkową
(1999) – 12’

Ludia i Fu

na gitarę solo
(1999) – ca 6’
Edition Modran 2000 

Rozważania

na chór mieszany
do wierszy Jana Twardowskiego
(1999) – 5’ 

Piosenka o końcu świata

na głos, recytatora i zespół instrumentalny
do słów Czesława Miłosza
(1998) – 10’

Trzy miniatury

na fortepian
(1998) – 5’

Urodziny

na chór mieszany
do słów Wisławy Szymborskiej
(1998) – 4’
 

Nokturn

na skrzypce solo
(1997) – 8’
(Antologia Muzyki Współczesnej)

Lumière pour percussion solo

(1997) – ca 10’

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Więcej informacji

Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies.

Zamknij